Przekręt w ASO Skody-nowy soft do LPG - dotrysk benzyny!!!

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • PPrzemek
    Drive
    • 2012
    • 87

    Zamieszczone przez Tatra
    Najpierw sprężyny, teraz wtryski ... ciekawe co następne :?:

    "Amazing" :evil:
    dokładnie o tym samym pomyślałem dzisiaj
    Pozdrawiam
    Przemek

    Komentarz

    • oldbrother
      Classic
      • 2013
      • 33

      Zamieszczone przez byq
      Dzięki byq za namiary. Szkoda tylko że nie mają pojedynczych kabli - mnie aż 10 różnych nie bedzie potrzebne. Wystarczyłby ten do Landi Ranzo...
      Ale sama stronka zostaje dodana do "ulubionych" :-)

      Komentarz

      • leonn
        RS
        • 2011
        • 2728
        • BSE 1.6 MPI 102 KM

        oldbrother, kup sobie interfejs USB ori do staga i tą przejściówkę do LR z Białegostoku, ja tego używam.

        Komentarz

        • byq
          Ambiente
          • 2012
          • 171

          oldbrother, mozesz kupic bazowy USB + Koncówke (6zł chyba) do twojego zestawu. Nie musisz kupować 10 szt
          Inline 5 cylinders

          Komentarz

          • O2_360
            Classic
            • 2011
            • 20
            • Octavia II (1Z3)
            • CGGA 1.4 MPI 80 KM

            Dowiedziałem się, że nowe oprogramowanie wgrywane jest do silników 1.2 i 1.6 MPi natomiast w silnikach 1.4 MPi pozostaje bez zmian (Fabia, Roomster).
            O2 -necessary for life ;-)

            Komentarz

            • Tatra
              Ambiente
              • 2011
              • 248
              • BSE 1.6 MPI 102 KM

              Napisałem zapytanie do SAP - ciekawe co odpiszą.

              Ale to nie koniec... zaczerpnąłem również informacji od lokalnego sprzedawcy (ASO). LR wysłało pismo do ASO z dniem 28 marca 2013 r.
              Wszystkie pojazdy objete akcją "oszust", które po tym terminie były w ASO i nie mają wgranego "nowego" oprogramowania, nie bedą mieć uwzględnionej gwaracji jeśli chodzi o uszkodzenia silnika :shock: (cytat gościa z ASO - czytał pismo z LR)

              Z treści pisma wynika, że jazda zgodnie z przepisami (z dozwolonymi max. prędkościami autostradowymi) nie powoduje przełączania na benzynę.

              ...a więc chodzi o poprawę bezpieczeństwa na drodze :wink:
              Może to wspólna akcja LR i Policji ,

              Gość w ASO wił się jak wąż, jak go dopytywałem - czy bez mojej zgody /bez żadnej informacji ze strony ASO mogą wgrać nowy soft.
              Powiedział, że raczej nie - ale i tak mu nie wierzę.

              Oby tylko nic się nie spierniczyło przed końcem gwarancji. Do tego czasu z daleka od ASO.

              Jednak wiedzą jak mimo gwarancji skutecznie zniechęcić klienta do "darmowych" napraw.

              " Co Pan zrobisz?...Nic Pan nie zrobisz !"
              Pzdr. - 1.6 MPI

              Komentarz

              • termit886
                Rider
                • 2012
                • 261
                • Octavia II (1Z3)
                • BSE 1.6 MPI 102 KM

                Ja jadę w sobotę do ASO Ganinex Katowice na wymianę tulei w wahaczach i zgłoszę przy okazji nierówną pracę silnika na gazie i jestem ciekawy czy powiedzą mi że muszą wgrać mi nowe oprogramowanie???

                Komentarz

                • yunior81
                  RS
                  • 2010
                  • 1657
                  • Octavia I (1U2)
                  • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                  Zamieszczone przez Tatra
                  Oby tylko nic się nie spierniczyło przed końcem gwarancji
                  A co sie ma spierniczyć jak bedziesz jeździł wiecej na PB :lol:

                  Komentarz

                  • Cendra
                    Classic
                    • 2010
                    • 29

                    Zamieszczone przez O2_360
                    Dowiedziałem się, że nowe oprogramowanie wgrywane jest do silników 1.2 i 1.6 MPi natomiast w silnikach 1.4 MPi pozostaje bez zmian (Fabia, Roomster).
                    Czy wspominali coś o Citigo?
                    Skoda Citigo 1.0 + LPG '12

                    Komentarz

                    • bishop
                      L&K
                      • 2012
                      • 1430

                      Zamieszczone przez Tatra
                      ...Z treści pisma wynika, że jazda zgodnie z przepisami (z dozwolonymi max. prędkościami autostradowymi) nie powoduje przełączania na benzynę....
                      A dlaczego te głąby zakładają, że ja musze jeździć po polskich autostradach :twisted: i to przepisowo bo zapłacę więcej .

                      ASO i SAP , przekraczaja granice debilizmu: rozrządy w 1.4 tsi , zabranie 1,5 roku gwarancji na tylne sprężyny, a teraz ASO ma decydowac kiedy mam jeździć na benzynie. :fuck1 Nie rozwiązują problemów np zamiast zakłądać dobre sprężyny , dokładają drugie , zamiast wymienić na wtryski gazu na dobre jkościowo , zmieniają program ,żeby szmelc nie był obciążany. Gby kupowałem samochód w gwarancji nie było wpisane ,że od 4200 o/min będę jeżdził na benzynie, i teraz to sobie mogą zmieniać i straszyć , a gwarancja jest i będzie.
                      Polacy dadzą sobie radę ,ale dziady obudzą się jak poczują w kieszeni, spadek sprzedaży i dochody serwisów.

                      A może za tydzień wymyślą sobie ,obcinanie dachu i przeróbki wszystkich na gwarancji na cabrio bo np szyby parują , a jak nie to stracisz gwarancje na nadwozie :twisted:


                      Zamieszczone przez PPrzemek
                      leonn,
                      PPrzemek, usłyszysz pstyknięcie wielozaworu w butli jak odetnie lpg.
                      Próbowałem, ale na luzie nie jestem w stanie przekroczyć 4tyś obr - komputer nie pozwala.
                      Musisz toczyć sie min15km/h wtedy obroty idą ile chcesz , ale i tak chyba nie usłyszysz bo halas silnika jest duży, chyba że ktoś kumty z tyłu by siadł.

                      Komentarz

                      • Waśka
                        Rider
                        • 2013
                        • 552
                        • Mitshibishi

                        proponuję zatrollować u źródełka :-)
                        Landi Renzo Polska. 8908 osób lubi to · 92 osoby mówią o tym. Landi Renzo Polska Sp. z o.o. ul. Graniczna 79a 05-410 Józefów Tel. 22 274 28 00 www.landi.pl


                        swoją drogą, ja za głowę się łapię, jak można zapłacić 5 czy 6 k za instalkę do standard skodziny :-) i to jeszcze za znane z chałowatości Landi Renso
                        to jak z pecetami czy lapami z salonu - chyba wszystkie mają wgranego antywirusa Norton dodanego darmowo, którego każdy bardziej kumaty user zaraz 1 dnia odinstalowuje z powodu właśnie chałowatości na potęgę.
                        Była 01 2.0 AQY + LPG, jest Focus Mk2 1,6 + LPG

                        Komentarz

                        • termit886
                          Rider
                          • 2012
                          • 261
                          • Octavia II (1Z3)
                          • BSE 1.6 MPI 102 KM

                          Dzisiaj oddałem do Ganinexu auto na wymianę tulei w przednich wahaczach i od razu zgłosiłem szarpanie podczas jazdy na gazie i brak płynności w jeździe na gazie . Gość mi powiedział że to prawdopodobnie od wtryskiwaczy ale będą to musieli dokładnie zobaczyć , oraz poinformował mnie iż wgrają mi najnowsze oprogramowanie które dostali od LR. Zapytałem go czy to to oprogramowanie które do tryskuje PB. Powiedział że tak ale on nie może nic z tym zrobić bo taki przykaz dostali z centrali SKODY i muszą to robić.Odnośnie szczegółów to dopytam jak będę odbierał samochód.

                          Komentarz

                          • niezal
                            Rider
                            • 2010
                            • 283
                            • BFQ 1.6 MPI 102 KM
                            • BSE 1.6 MPI 102 KM

                            Potwierdzam, opcja "Enable Split Fuel" aktywna po ostatnim przeglądzie mojej O2 Tour (przegląd po 15tyś. km). Auto po tej wizycie w ASO nie pracowało równo, występowały lekkie wahania na wolnych obrotach, natomiast dławianie/czkawka przy hamowaniu silnikiem w zasadzie od momentu odbioru auta z salonu.

                            Dzisiaj odwiedziłem gazownika na Jana Pawła II w Krakowie - Auto Test Serwis. Podłączył komputer do centralki gazu, drugi do silnika. Skorygował mapę i auto jeździ idealnie. Na gazie trzyma obroty tak, że wskazówka ani drgnie. Mapa była lekko rozjechana z tego co zrozumiałem, poprawiono kilka wartości, porównując dane z obydwu kompów, czasy wtrysków, itp.

                            Nie zdecydowałem się jednak na wyłączenie opcji Enable Split Fuel, bo gość stwierdził, że włączają to teraz przy montażu LPG u nich (np. w BRC jest coś podobnego, Landi chyba mniej robią) i zaleca pozostawienie włączonej żeby trochę oszczędzać wtryski. Cała impreza kosztowała mnie 60zł.

                            Przypomnę tylko, że jak już pisałem wcześniej, nie zostałem poinformowany o nowym sofcie w czasie przeglądu w ASO, zero na temat aktywacji dotrysku benzyny.

                            Odnośnie jazdy z dotryskiem, ja nie zauważam różnicy - dotyczy jazdy w mieście, pewnie zbyt niskie obroty. W trasie dopiero sprawdzę i zobaczę jak często będzie się przełączał na benzynę. Za jakiś czas dam znać bo czeka mnie dłuższa wycieczka.
                            "coś być musi, do cholery, za zakrętem"

                            O1 Tour BFQ+LPG LR - BARRACUDA
                            O2 Tour BSE+LPG LR - MED

                            Komentarz

                            • termit886
                              Rider
                              • 2012
                              • 261
                              • Octavia II (1Z3)
                              • BSE 1.6 MPI 102 KM

                              Mnie na wczorajszej wizycie w ASO poinformowali że musza wgrać nowego softa.Powiedzieli że dlatego LR zmodyfikowało nowy soft ponieważ o to prosiła ich skoda dlatego że mieli już kilka przypadków że doszło do wypalenia gniazd zaworowych i uszkodzeń silnika i aby chronić silnik powyżej 4200 obr/min silnik przechodzi na PB.

                              Komentarz

                              • Rosomak
                                L&K
                                • 2011
                                • 1365
                                • Octavia II (1Z3)
                                • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                Zamieszczone przez termit886
                                dlatego że mieli już kilka przypadków że doszło do wypalenia gniazd zaworowych i uszkodzeń silnika
                                Dziwne to, bo wcześniej w OI czy OII nie dochodziło do tego mimo tych samych silników i instalacji LPG LR.
                                Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień:
                                http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip
                                Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...

                                Komentarz

                                • Andrzej.P
                                  RS
                                  • 2011
                                  • 1516
                                  • Octavia II (1Z3)
                                  • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                  Zamieszczone przez termit886
                                  prosiła ich skoda dlatego że mieli już kilka przypadków że doszło do wypalenia gniazd zaworowych i uszkodzeń silnika i aby chronić silnik powyżej 4200 obr/min silnik przechodzi na PB.
                                  Ja pierdziele, nastawy mają skopane i pewnie na ubogo to chodziło, to zamiast po prostu poprawić, to podpierają się benzyną. Paranoja.
                                  Skoda Octavia II 1.6 Mint 2008 LPG (@STAG)
                                  FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 1999 LPG

                                  Komentarz

                                  • owoc
                                    Elegance
                                    • 2013
                                    • 962
                                    • Octavia III (5E3)
                                    • DPCA 1.5 TSI 150 KM

                                    Czy powyżej tych nieszczęsnych 4200 obr/min jaK przełącza na PB to na wskażniku tez widac przełączenie czy tam diody są bez zmian?

                                    PIS to kretyni

                                    Komentarz

                                    • leonn
                                      RS
                                      • 2011
                                      • 2728
                                      • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                      Zamieszczone przez termit886
                                      LR zmodyfikowało nowy soft ponieważ o to prosiła ich skoda dlatego że mieli już kilka przypadków że doszło do wypalenia gniazd zaworowych i uszkodzeń silnika
                                      Mechanik który robił mi rzegląd 30tyś, też mówił że już kilka silników/głowic w 1.6+lpg robił, więc jakość materiałów już nie ta co kiedyś. Tdi też już nie te co kiedyś.

                                      Zamieszczone przez mkania777
                                      Dziwne to, bo wcześniej w OI czy OII nie dochodziło do tego mimo tych samych silników i instalacji LPG LR.
                                      OI i OII nie miały też problemów z hamulcami i sprężynami z tyłu. Jakość, Panowie, Jakość już nie ta, teraz muszą się ratować pół środkami, żeby auto wytrzymało okres gwarancji. Mady do sprężyn, dotrysk Pb do Lpg, Q..rwa co za świat :twisted:

                                      Komentarz

                                      • Waśka
                                        Rider
                                        • 2013
                                        • 552
                                        • Mitshibishi

                                        Zamieszczone przez leonn
                                        Zamieszczone przez termit886
                                        LR zmodyfikowało nowy soft ponieważ o to prosiła ich skoda dlatego że mieli już kilka przypadków że doszło do wypalenia gniazd zaworowych i uszkodzeń silnika
                                        Mechanik który robił mi rzegląd 30tyś, też mówił że już kilka silników/głowic w 1.6+lpg robił, więc jakość materiałów już nie ta co kiedyś. Tdi też już nie te co kiedyś.
                                        Gazownik, który zakładał mi instalkę mówił, że od 2004 r silniki w Octaviach były już mniej wytrzymałe niż w starszych.
                                        Była 01 2.0 AQY + LPG, jest Focus Mk2 1,6 + LPG

                                        Komentarz

                                        • kapi
                                          L&K
                                          • 2009
                                          • 1174
                                          • Fabia combi

                                          czyli potwierdza się tabelka z AŚ która jakiś czas temu wskazywała BSE jako awaryjny z wypalającymi się gniazdami zaworów.
                                          produkowane chyba w Mexyku. ale kto wie.... co my mamy pod maską.
                                          :evil:
                                          OII sprzedana


                                          Następca dużej czarnej - Mała czarna MC 1Z1Z

                                          Komentarz

                                          • termit886
                                            Rider
                                            • 2012
                                            • 261
                                            • Octavia II (1Z3)
                                            • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                            Ale z tego wszystkiego można wywnioskować że z roku na rok każdy producent szuka oszczędności na materiałach a ceny katalogowe samochodów nie maleją i na tym koncerny zarabiają. A po drugie to teraz wszystko jest tak robione że ma wytrzymać jakiś czas i zacząć się psuć ale tak żeby się nie opłacało naprawiać aby wymieniać to na nowe. Dzisiejsze samochody już nie są tak trwałe jak kiedyś że przejeżdżały tysiące kilometrów i nic się nie działo. To już nie wróci...

                                            Komentarz

                                            • Northeusz
                                              RS
                                              • 2010
                                              • 1677
                                              • Octavia I (1U2)
                                              • AUM 1.8 20VT 150 KM

                                              Zamieszczone przez kapi
                                              czyli potwierdza się tabelka z AŚ która jakiś czas temu wskazywała BSE jako awaryjny z wypalającymi się gniazdami zaworów.
                                              produkowane chyba w Mexyku. ale kto wie.... co my mamy pod maską.
                                              :evil:
                                              Nie piszcie nawet takich rzeczy :roll:. Właśnie się zastanawiam nad następcą mojego wozidła, a tutaj na oczach wszystkich pada ostatnia legenda i silnik rekomendowany pod LPG. Tego to nawet Majowie nie byli w stanie przewidzieć . W przypadku tych zaworów będą zalecane systemy lubryfikacji, jak to często w japończykach bywa. A mnie pozostanie 1.8 TSI :twisted:
                                              Pozdrawiam
                                              Northeusz

                                              Komentarz

                                              • piotrek_os
                                                RS
                                                S_OCP Member
                                                • 2006
                                                • 8162
                                                • Octavia II (1Z3)
                                                • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                                Zamieszczone przez kapi
                                                czyli potwierdza się tabelka z AŚ która jakiś czas temu wskazywała BSE jako awaryjny z wypalającymi się gniazdami zaworów.
                                                produkowane chyba w Mexyku. ale kto wie.... co my mamy pod maską.
                                                :evil:
                                                tyle co na forum jest aut z BSE i jakoś nie wpadło mi w oko, ze komuś gniazda zaworów wypaliło.
                                                Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

                                                Komentarz

                                                • bishop
                                                  L&K
                                                  • 2012
                                                  • 1430

                                                  Zamieszczone przez piotrek_os
                                                  tyle co na forum jest aut z BSE i jakoś nie wpadło mi w oko, ze komuś gniazda zaworów wypaliło.
                                                  He he bo to kolejny chwyt aso , aby "przekonać"kilentów na gwarancji ,żeby chętniej wgrywali nowy soft , dotryskujący pb do ich badziewnych wtrysków gazu. Dostali partię szajsowatych wtrysków / podobnie jak spręzyn/ i wypychją je ludziom.Oni mniej kasy wydadzą na wymianę wtrysków na gwarancji, a my zapłacimy więcej na cpn , zeby oszczędzac ich tandetne wtryski gazu montowane w aso.
                                                  No ale jeżeli ktoś usłyszy że mu wypali gnaizda zaworowe :lol: , to pogodzi się z tymi dolwekami benzyny, ...eh te asowcy

                                                  Zamieszczone przez Waśka
                                                  Gazownik, który zakładał mi instalkę mówił, że od 2004 r silniki w Octaviach były już mniej wytrzymałe niż w starszych.
                                                  No to teraz ,jak ktoś chce bezusterkowy to 10 latki trzeba kupować :szeroki_usmiech

                                                  Komentarz

                                                  • oldbrother
                                                    Classic
                                                    • 2013
                                                    • 33

                                                    Zamieszczone przez kapi
                                                    czyli potwierdza się tabelka z AŚ która jakiś czas temu wskazywała BSE jako awaryjny z wypalającymi się gniazdami zaworów.
                                                    produkowane chyba w Mexyku. ale kto wie.... co my mamy pod maską.
                                                    :evil:
                                                    Szkoda że wcześniej tego nie wiedziałem to bym się zastanowił nad kupnem czegoś innego niż Octavka... Tylko co??? Ciekawe jak się spisują Cruzy i Astry (z głowicami podobno wzmocnionymi fabrycznie) przystosowane do LPG? Cholera, jak tak dalej pójdzie to żeby w miarę ekonomicznie jeździć, człowiek będzie musiał zastanawiać się nad hybrydą (na razie jeszcze są jeszcze zbyt drogie...) Miałem nadzieję na jakieś 4-5 lat spokojnej jazdy jak poprzednią Octavką ale przy takich "rewelacjach" odnośnie silników BSE (wypalanie zaworów) i samej kiepskiej jakości instalacji Landi Renzo - zaczynam mieć obawy... Najgorsze w tym, że nawet te piepszone dotryski Pb nie dają pewności że np. jakieś pół roku po wygaśnięciu gwarancji silnik lub instalka nie siądzie i że człowiek będzie w czarnej doopie... Chyba o to chodzi teraz ASO Skody i LR - muszą przecież z czegoś żyć za jakieś 2-3 lata jak całkowicie odejdą od stosowania LPG w swoich nowych samochodach...

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...